Гејмификација - коришћење игара у БАМ
Сектор Интернет клуба за науку и образовање приредио је нови образони програм-пројекат ГЕЈМИФИКАЦИЈА, за унапређење пословања у библиотекама, архивима и музејима.
Гејмификација је пракса увођења елемената игара у пословно окружење. Велики број организација у многим профитним делатностима већ дуже време користи ову технику како би унапредио своје пословање. Установе културе, а пре свега библиотеке широм света тек почињу да користе предности које гејмификација пружа и за непрофитни сектор.
Тема програма - пројекта је упознавање са основним принципима коришћења игара и гејмификације за унапређење пословања. Саджај нуди објашњење основних појмова гејмификације и принципа примене елемената игара и дизајна игара у окружењу установа културе. програмом-пројектом обихваћен је приказ примера најбоље праксе светских институција културе. Посеба сегмент чини разматрање могућности примене гејмификације у Србији.
Програм се састоји од интерактивних предавања у оквиру којих се обрађују бројне интересантне теме.















"
Интернет клуб и креативни тим сајта интернет.обр.срб - www,internet.edu.rs - подржали су пројекат ФАЗБУКА - FAZBOOKA. Фондација Народне библиотеке Србије је 03.фебруара 2016. представила почетак програмске акције „ Фондација - Фазбука : игра и наука“.Тада се нису наслућивали резултати рада са овим писмом. Дан пресека је био одређен - Међународни дан књиге - 23.04.2016.
