ON-LINE КАТЕДРА

сектори :

 
књиге:
 

У ФОКУСУ

НА - internet.org.rs

https://www.internet.org.rs/images/SKUPSTINA.jpg

НА - internet.co.rs 

Велики потенцијал дигиталне имовине

Е ТЕАТАР

Интернет пријатељи

 

EDU блог

Пратите нас


get('twitter')) == 1) { ?>

SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ и ЗМАЈЕВИ

 
 

 ВЕЛИКИ НАГРАДНИ КОНКУРС ЗА 

 - МАЛЕ ЗМАЈЕВЕ, АЛИЦЕ И АЖДАЈИЦЕ „Аждаје мог детињства“ 

и

- ВЕЛИКЕ SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ И ЗМАЈЕВЕ

ЗБОГ ВЕЛИКОГ ИНТЕРЕСОВАЊА РОК ЗА ПРИЈЕМ РАДОВА И СМС ПОРУКА

 П Р О Д У Ж Е Н  Д О 15. М А Ј А 2017.

 

ВЕЛИКИ НАГРАДНИ КОНКУРС ЗА  

МАЛЕ ЗМАЈЕВЕ, АЛИЦЕ И АЖДАЈИЦЕ  „Аждаје мог детињства“

и

ВЕЛИКЕ SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ И ЗМАЈЕВИ

 - Кажем "у земљи Србији, рају од рајева,

тињају ватре потоњих змајева"...

Н А Г Р А Д Е

 

   +   

-  Змај не живи само у српској епској и митолошкој традицији, има га и данас у савременом говору и нико се неће наљутити ако му кажете " ти си змај", јер ће се осетити изузетно,= верује песник Драган Хамовић.   

+

ТРАЖИ СЕ СЛОБОДНА АЖДАЈА

Тражи се једна слободна аждаја

 за младог витеза великог жара,

има посебну склоност ка борби 

и таленат да кукавичлук оговара.

Пожељно: Да је страшна...

 

                                           Мирјана Стакић

 

 

Коришћење мобилног телефона постало је обележје савременог живота и овим би добило и своје место у уметничком стварању.

Овај литерарни конкурс остварује се СМС порукама и јединствен је по томе што имате прилику да ON LINE апликацијом у 140 карактера остварите уметнички израз, примерен савременим технологијама. 
После јавног позива и неколико промотивних акција, учесници своје СМС поруке шаљу на тајанствени мобилни број. 
Током маја жири ће прегледати приспеле поруке и последњег дана матурских испита - прогласити  СМС АЖДАЈУ или СМС ЗМАЈА победника.

По додели награда, изабрани радови са описом целе акције се постављају на сајт 

www.internet.edu.rs и www.sms-azdaje.rs 

Циљеви пројект а

- Остваривање и уметничког стваралаштва младих  и очување традиционалним мотивских вредности применом савремених техиологија.

- Увођење естетских принципа у коришћење електронске комуникације.

- Освајање нових медијских простора  и нових облика креативне индустрије.